Moga sepanjang pengembaraan, rohani mewangi..

Wednesday, February 13, 2013

Si Kembara: Saling Berkongsi

Assalamualaikum..
Salam pengembaraan dari saya, 
admin KembaraKauAku, 
tujuan utama saya menulis di sini adalah untuk berkongsi keindahan Tuhan dalam pengembaraan saya di beberapa buah negara dan tempat. 
Blog ini juga adalah sebagai wadah perkongsian travelog dari saya kepada kawan-kawan jua, 
sebagai menghargai nikmat kembara yang Allah berikan kepada saya. 
Moga saya terus tersunting mengembara dan begitu juga kawan-kawan dan teman-teman sekalian. 
Moga saling mendoakan untuk terus istiqamah dalam pengembaraan, pembelajaran dan pencarian cinta Ilahi ini. 
Beberapa negara yang telah saya singgah adalah, 
Singapore, Brunei, China, Turkey, Mesir, Thailand, Iran, Macau, Hong Kong.
Salam Perkenalan. 

0 diskusi:

Post a Comment

Pengembara

Minum Kopi

Powered by Blogger.